Szkolenie

Jak sobie radzić z trudnym pracownikiem? - warsztaty

O szkoleniu

Celem szkolenia jest zdiagnozowanie przyczyn trudnych zachowań pracowników, poszerzenie repertuaru narzędzi komunikacyjnych i motywacyjnych w radzeniu sobie z takimi zachowaniami.

Program

1.    Trudny pracownik czy trudna sytuacja? Kiedy pracownik staje się „trudny”?

  • Lepiej zapobiegać  niż leczyć – jak nie utracić zaangażowania nowo przyjętego pracownika?
  • Jakie zachowania kierownika osłabiają motywację podwładnych?

2.    Jak skutecznie komunikować się z pracownikami?

  • Komunikacja motywująca – kiedy i jak przekazywać konstruktywną informację zwrotną? W jaki sposób dopasować sposób udzielania informacji zwrotnej do potrzeb konkretnego pracownika?
  • Jak rozwiązywać konflikty metodą negocjacji nastawionych na współpracę? Jak dotrzeć do prawdziwych interesów pracownika i odkryć co naprawdę jest dla niego ważne?
  • Jak przekazywać niepomyślne informacje i odmawiać pracownikom , aby nie utracić ich motywacji? Kiedy i jak stosować techniki asertywne
  • Jak przygotować i przeprowadzić skuteczną rozmowę dyscyplinującą?
  • Jak radzić sobie z emocjami podczas trudnych rozmów z pracownikami?

3.    Lepiej zapobiegać niż leczyć – jak tworzyć motywujące środowisko pracy?

  • Dwuczynnikowa teoria motywacji Herzberga

        – co motywuje pracowników do wytężonej pracy?

        – co jedynie utrzymuje zaangażowanie na dotychczasowym poziomie?

4. Motywowanie w ujęciu teorii samodeterminacji

  • Co zrobić, żeby pracownik wykonywał swoje zadania nie odczuwając wewnętrznego przymusu, z własnej woli?
  • Jak sprawić, aby pracownik wierzył,  że ma istotny wpływ na wyniki swojej pracy i wykonywał ją z zapałem?
  • Kiedy pojawia się motywacja wewnętrzna?

5. Praktyczne przykłady. Dyskusja – pytania i odpowiedzi.

Uczestnicy

Szkolenie skierowane jest do młodej kadry zarządzającej średniego szczebla.

Ważne informacje

Koszt uczestnictwa dla jednej osoby zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, obiad, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Wykładowca

dr Anna Siedlewska, wykładowca Budownictwo

Magister psychologii. Trener biznesu, praktyk sprzedaży. Specjalizuje się w szkoleniach rozwijających umiejętności interpersonalne i efektywność osobistą. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenia pracy naukowej i kilkunastoletnią praktykę biznesową zdobytą w międzynarodowej korporacji. Wcześniej ukończyła Studium Menedżerskie w

Terminy i zgłoszenie

TerminGodzinyMiastoKod szkoleniaCena 
24.8.201710.00-16.00Warszawa18TPR01599,00 zł + 23 % VATZamawiam
 Masz pytanie? Napisz do nas!
Nie możesz odnaleźć potrzebnej informacji o szkoleniu?
Wyślij nam wiadomość lub zadzwoń
+48 22 559 36 14 lub +48 22 559 36 22
Twoja wiadomość została wysłana.
Do not fill this: