Organizujemy profesjonalne szkolenia, warsztaty, konferencje i szkolenia zamknięte. Specjalizujemy się w tematyce związanej z budownictwem, ochroną środowiska, przemysłem, służbą zdrowia, cłem, rachunkowością i podatkami, pomocą społeczną.

Najbliższe szkolenia

Szkolenie
Poniedzialek 22.10.2018
Warszawa

Jak skutecznie aktywizować społeczność lokalną?

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności inicjowania i wdrażania działań ukierunkowanych na aktywizację i rozwój społeczności lokalnych. 1. Organizowanie społeczności lokalnej jako jedna z metod pracy socjalnej 2. Warunki, etapy, metodyka - wiedza niezbędna w ...

Szkolenie
Wtorek 23.10.2018
Warszawa

Pomiary elektroenergetyczne niskiego napięcia - jak to się robi?

Celem szkolenia jest pokazanie i ćwiczenia pomiarów elektrycznych w warunkach przemysłowych. Teoria poparta praktyką. 1. Podstawowe przepisy prawne istotne dla pomiarowca: a. Ustawa Prawo Budowlane - tekst jednolity b. Ustawa Prawo Energetyczne c. Rozporządzenie ...

Szkolenie
Środa 24.10.2018
Warszawa

Warsztat pomiarowca - ćwiczenia praktyczne na zakładzie przemysłowym

Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji w zakresie wykonywania czynności pomiarowych. Szkolenie ma formułę uczenie przez robienie czyli przy pomocy szeregu ćwiczeń wykonywanych w warunkach rzeczywistego zakładu produkcyjnego, osiągamy efekt edukacyjny. 1. Szkolenie ...

Szkolenie
Czwartek 25.10.2018
Wtorek 18.12.2018
Warszawa

Proces inwestycyjno-budowlany w praktyce - według znowelizowanych przepisów prawa TERMIN POTWIERDZONY: 25.10. SZKOLENIE TYGODNIA: RABAT 20% - nowa cena 559,20 zamiast 699,00

Celem szkolenia jest omówienie krok po kroku przebiegu procesu inwestycyjnego z uwzględnieniem najnowszych zmian w Prawie budowlanym od 1 stycznia 2018 r. Zostaną także przedstawione praktyczne aspekty stosowania przepisów techniczno-budowlanych w procesie inwestycyjno- ...

Szkolenie
Poniedzialek 29.10.2018
Warszawa

Jak radzić sobie z trudnym pracownikiem? Problematyczne sytuacje komunikacyjne TERMIN POTWIERDZONY

Cele warsztatu szkoleniowego: Poznanie i przećwiczenie technik rozmowy z wymagającym pracownikiem Rozwój umiejętności dotyczących technik radzenia sobie z sytuacjami w zarządzaniu wymagającymi pracownikami Zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących technik i postaw ...

Szkolenie
Wtorek 6.11.2018
Warszawa

Decyzje środowiskowe i zgody wodno-prawne w świetle najnowszych zmian w prawie. Praktyka stosowania po zmianach w KPA i po wejściu w życie Nowego Prawa Wodnego

Celem szkolenia jest przekazanie i ugruntowanie rzetelnej i szczegółowej wiedzy z zakresu: - uzyskiwania i wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz zgód wodno-prawnych (pozwolenie wodno-prawne, ocena wodno-prawna czy przyjęcia zgłoszenia) - przeprowadzania ...

Szkolenie
Środa 7.11.2018
Warszawa

Zarządzanie integracją. Adaptacja pracowników po okresie długotrwałej nieobecności chorobowej w pracy - warsztaty

Każdy pracodawca ma prawny obowiązek wprowadzenia i wdrożenia zarządzania integracją firmy. Stwierdzenie zwolnienia z powodu choroby bez wdrożenia lub wprowadzenia zarządzania integracją zawodową nie jest już w obecnym stanie prawnym możliwe. Brak takiej integracji byłby ...

Szkolenie
Środa 7.11.2018
Warszawa

Prawidłowe wypełnianie Książki Obiektu Budowlanego - warsztaty praktyczne

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy oraz umiejętności prawidłowego wypełniania i prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego - zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. 1. Wstęp - podstawy prawne 2. Praktyka w prowadzeniu Książki obiektu budowlanego ( ...

Szkolenie
Czwartek 8.11.2018
Warszawa

Czas pracy kierowców i techniczne aspekty jego rejestracji w świetle najnowszych zmian prawnych w 2018 roku

Celem szkolenia jest zapoznanie z nowymi normami prawnymi dotyczącymi kwalifikacji zawodowych oraz czasu pracy kierowców wykonujących przewozy drogowe. Szkolenie ma również na celu przyczynienie się do polepszenia metod monitorowania i egzekwowania przepisów przez podmioty ...

Szkolenie
Wtorek 13.11.2018
Warszawa

Rozwiązywanie trudnych sytuacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym - sposoby, techniki, profilaktyka. Trudny klient, czyli klient wymagający?

Cele szkolenia: Sposoby i metody radzenia sobie z wyzwaniami dotyczącymi trudnych sytuacji w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego Budowanie pewności i wiary w siebie w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami Rozwój kompetencji umożliwiających radzenie sobie z ...

Używamy plików cookie, żeby ciągle poprawiać jakość witryny.
Dowiedz się więcej.

 Masz pytanie? Napisz do nas!
Nie możesz odnaleźć potrzebnej informacji o szkoleniu?
Wyślij nam wiadomość lub zadzwoń
+48 22 559 36 14 lub +48 22 559 36 22
Twoja wiadomość została wysłana.