Szkolenie

Skuteczne metody i techniki zarządzania zespołem na placu budowy - warsztaty

O szkoleniu

Celem szkolenia jest:
•poprawa efektywności działania, osiągania celów i wykonywania zadań w wyznaczonych terminach na placu budowy przez pracowników
•zbudowanie skutecznego, lojalnego i zmotywowanego zespołu pracowników fizycznych na budowie
•praktyczne poznanie przez uczestników metod motywowania, dyscyplinowania i budowania autorytetu wśród pracowników 
•sprawdzenie w warunkach praktycznego wykonywania zadań na placu budowy skuteczności poznanych sposobów zarzadzania pracownikami

Program

1. Efektywne metody budowania autorytetu wśród „budowlańców”

• Dobór właściwego stylu kierowania do pracownika – jak oddziaływać na pracowników na placu budowy?

• Przykład osobisty – modelowanie odpowiednich zachowań i działań wśród podwładnych

• Co oznacza profesjonalizm w działaniach kierownika budowy?

• Jak sformułować i przekazać swoje oczekiwania wobec podwładnych, żeby osiągnąć zakładane cele?

2. Dyscyplinowanie i motywowanie podwładnych

• Jak prowadzić rozmowy dyscyplinujące z pracownikami na placu budowy?

• W jaki sposób doprowadzić do przejęcia odpowiedzialności przez pracownika za wykonywane przez niego zadania i powierzone mienie?

• Jakie i jak wykorzystać sposoby motywowania pozafinansowego wobec podwładnych?

• Udzielanie konstruktywnej krytyki

• Jak podnieść wydajność pracownika, kiedy brakuje czasu i środków finansowych?

• Jak zbudować satysfakcję pracowników z wykonywanej pracy?

3. Komunikowanie się z pracownikami na placu budowy

• Jak sformułować przekaz do pracownika, tak żeby został właściwie zrozumiany?

• Jak sprawdzić, czy pracownik zrozumiał i wie co, jak, do kiedy, czym i z kim ma wykonać zadanie, nawet wtedy kiedy mówi: „Wszystko jasne szefie, nie ma sprawy, zrobi się”, czy tez potakuje głową?

• Przekazywanie poleceń wg. reguły SMART

• Jak zareagować, kiedy pracownik podważa autorytet szefa i kwestionuje zadanie, które od niego otrzymał do wykonania?

• Jak monitorować i kontrolować wykonanie powierzonych pracownikom zadań?

• Jaki sposób nadzoru stosować, dając pewna swobodę wykonania zadania przez podwładnego?

• Procedura delegowania zadań i udzielania

4. Radzenie sobie z konfliktami, sytuacjami trudnymi i tzw. „trudnymi pracownikami:

• Jakie są przyczyny i rodzaje konfliktów na placu budowy?

• Czy wszystkie konflikty są złe, czyli jak wykorzystać konflikt do podniesienia efektywności pracy na budowie?

• Jak reagować, kiedy pracownik przeklina, krzyczy i rozrzuca narzędzia pracy?

• W jaki sposób stosować konstruktywna krytykę?

• Komunikowanie „zasad szefa” zespołowi pracowników w celu ograniczenia sytuacji trudnych i niepożądanych 

• Jak ograniczyć „fałszywą lojalność” pracowników wobec siebie?

5. Rozwijanie, ocenianie, nagradzanie i karanie pracowników

• Sposoby na wyrażanie uznania pracownikowi za jego wkład pracy

• Instruktaż, coaching, zebranie, informacja zwrotna, nagradzanie i karanie – metody rozwoju pracowników zastosowane na placu budowy

• Kary regulaminowe i kary relacyjne – jak, kogo, za co i kiedy karać, żeby kara była skuteczna i rozwijająca dla pracownika?

Uczestnicy

Szkolenie skierowane jest do dyrektorów oddziałów, kierowników budów, kierowników projektów, kierowników odcinków robót, majstrów, brygadzistów, inżynierów budowy, techników budowy. 

Opinie uczestników

  • Bardzo dobry kontakt z Prowadzącym, możliwość szczerej dyskusji

  • Szkolenie prowadzone w sposób przyjazny i otwarty. Bardzo dobry kontakt z Prowadzącym

  • Pozytywne zajęcia z wykorzystaniem ćwiczeń, które wpływają na zwiększenie zainteresowania

  • Świetny Prowadzący

  • Bardzo podobała mi się „namacalność” problemów, o których mówił wykładowca. Podobne sprawy mam w swojej pracy. Praktyczne a nie teoretyczne

  • Jest to pierwsze szkolenie na którym były konkretne zadania do wykonania, które doskonale pokazały moje minusy oraz plusy pracy z ludźmi

  • Wykład szkoleniowy prowadzony na wysokim poziomie. Wykładowca doskonale wybadał problemy z jakimi borykają się na co dzień uczestnicy i odniósł tematykę szkolenia do konkretnych przypadków „z życia” 6+ dla Wykładowcy

  • Ciekawe odniesienia do rzeczywistych przykładów

Ważne informacje

Koszt uczestnictwa dla jednej osoby zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, obiad, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

UWAGA: Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Wymagane jest dostarczenie pocztą przed szkoleniem oryginału oświadczenia (nie fax, nie skan) dot. zwolnienia z podatku VAT.

Wykładowca

mgr inż. Zygmunt Dolata, wykładowca Budownictwo

Trener firm produkcyjnych i budowlanych, inżynier budowy, coach, doradca w zakresie HR i rozwoju osobistego. Wykładowca w Wyższej Szkole Logistyki (Metodyka prezentacji projektu) i Wyższej Szkole Bezpieczeństwa w Poznaniu (Przywództwo i motywowanie). Wykładał także w Wyższej Szkole Bankowej techniki negocjacyjne. Absolwent studiów MBA,

Terminy i zgłoszenie

TerminGodzinyMiastoKod szkoleniaCena 
30.1.201810.00-16.00Warszawa19SZP01699,00 zł + 23 % VATPrzepraszamy, ale nie można już zamówić udziału w wybranym szkoleniu.

Zapytaj o nowe warunki szkolenia

Używamy plików cookie, żeby ciągle poprawiać jakość witryny.
Dowiedz się więcej. (LINK)
Polityka Prywatności. (LINK)

 Masz pytanie? Napisz do nas!
Nie możesz odnaleźć potrzebnej informacji o szkoleniu?
Wyślij nam wiadomość lub zadzwoń
+48 22 559 36 14 lub +48 22 559 36 22
Twoja wiadomość została wysłana.