Szkolenie

Czy Facebook jest narzędziem do promowania Twojej firmy i usług?

O szkoleniu

Prawie 17 mln osób w Polsce korzysta obecnie z Facebooka.
Z perspektywy reklamodawcy nie wszystko na Facebooku jest możliwe, ale pozostaje on najskuteczniejszym i najszerszym kanałem dotarcia do potencjalnych klientów. Znajomość podstawowych mechanizmów działania tej platformy w zakresie reklam online pozwala na podjęcie decyzji, czy i jak wykorzystać ten kanał aby wypromować swoje usługi lub produkty.

Dlatego na szkoleniu praktycy z branży, prowadzący na co dzień kampanie reklamowe na FB dla firm i instytucji, podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem, prezentując szeroki wachlarz casestudy. Odpowiedzą na najważniejsze pytania:                                                                                                                            

  • Jakie produkty i usługi opłaca się reklamować?
  • Jak sprawdzić, czy reklamuje się konkurencja?
  • Do czego służy fan page i jak go prowadzić? 
  • Jak w świecie Facebooka zejść głębiej, niż poziom niebieskiego przycisku z napisem „Promuj”?
  • Jakie są najczęstsze błędy popełniane w kampaniach i jak ich uniknąć?

Zyskasz także możliwość skonsultowania swojej konkretnej sytuacji i otrzymania rekomendacji w zakresie efektywnych działań marketingowych na Facebooku, w innych mediach społecznościowych bądź online. 

Czego dowiesz się na naszym szkoleniu? 

  • Jak korzystać z narzędzi reklamodawcy
  • Jak dobrać cel kampanii do celu, który chcesz osiągnąć
  • Jak docierać do odpowiedniej grupy docelowej dzięki zaawansowanym opcjom targetowania?
  • Jak uniknąć „przepalania” budżetu na nietrafione kampanie reklamowe?
  • Do czego służy fan page i jak wykorzystać jego potencjał
  • Jakie wykorzystać zdobytą wiedzę ze szkolenia w Twoim biznesie

Metodyka:

Warsztaty prowadzone są metodą budującą jak największe zaangażowanie uczestników w proces uczenia się – nabywania i tworzenia wiedzy. Wykorzystywane są aktywne metody nauczania – praca w małych grupach, casestudy, dyskusja grupowa, ćwiczenia, mini wykłady, kwestionariusze, indywidualne zadania.

Stosowane metody:

  • Prezentacja
  • Dyskusja moderowana
  • Film
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna, praca w podgrupach - zadanie realizowane indywidualnie i zespołowo
  • Mini wykłady poparte przykładami z praktyki zawodowej
  • Burze mózgów, dyskusje
  • Quizy

Bonusy:

Konsultacje z prowadzącymi po szkoleniu – w zależności od lokalizacji, osobiście lub online.
Dostęp do nagrań szkoleniowych w formacie mp4 dotyczących narzędzi stosowanych w kampaniach.

Program

1. Wstęp - powitanie

2. Jak działa ekosystem FB?

3. Możliwości reklamowe FB

4. Co to jest kod Pixel?

5. Jak wykorzystać stronę na FB do rozwinięcia biznesu?

6. Zasięgi na FB – wczoraj i dziś

7. Rodzaje postów i jak je tworzyć

8. Menadżer Reklam – jak działa?

9. Rodzaje kampanii

10. Jaki cel kampanii wybrać?

11. Targetowanie – dobór odpowiedniej grupy docelowej

12. Budżet reklamowy

13. Wsparcie – narzędzia zewnętrzne

14. Tworzenie skutecznych reklam

15. Optymalizacja kampanii

16. Mierzenie skuteczności reklam

17. Opcje zaawansowane

18. Obsługa pozyskanych kontaktów

19. Odpowiedzi na pytania, konsultacje i dyskusja.

Uczestnicy

Szkolenie skierowane jest dla osób, chcących pogłębić swoją wiedzę na temat reklam na Facebooku -  zajmujących się marketingiem, właścicieli firm, osób zarządzających, pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta oraz osób chcących rozwinąć własną działalność w wybranej branży.

Ważne informacje

Koszt uczestnictwa dla jednej osoby zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, zaświadczenie o ukończeniu seminarium.

UWAGA: Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
Wymagane jest dostarczenie pocztą przed szkoleniem oryginału oświadczenia (nie fax, nie skan) dot. zwolnienia z podatku VAT.

Wykładowca

Praktycy, pracujący na co dzień w branży reklamowej ze specjalizacją w reklamach online (firma DCF Sp. z o.o.). Zajmują się także prowadzeniem fan page’y, content marketingiem, planowaniem strategii pozyskania klienta, wspieraniem procesów e-commerce oraz IT.

Terminy i zgłoszenie

TerminGodzinyMiastoKod szkoleniaCena 
12.6.20199.30-16.30Warszawa20FPF01599,00 zł + 23 % VATPrzepraszamy, ale nie można już zamówić udziału w wybranym szkoleniu.

Zapytaj o nowe warunki szkolenia

Używamy plików cookie, żeby ciągle poprawiać jakość witryny.
Dowiedz się więcej.

 Masz pytanie? Napisz do nas!
Nie możesz odnaleźć potrzebnej informacji o szkoleniu?
Wyślij nam wiadomość lub zadzwoń
+48 22 559 36 14 lub +48 22 559 36 22
Twoja wiadomość została wysłana.